Dag 8 Paihia -> Auckland

3 februari 2018 - Piha, Nieuw-Zeeland

Vandaag verlaten we de Bay of Islands en gaan we terug naar Auckland. Het waren prachtige dagen in een ongelooflijk mooie omgeving. Na 3 uur rijden, komen we in Henderson aan waar we Laura ophalen bij het huis dat de afgelopen weken haar thuis was. Laura laat de plekjes in Henderson zien die belangrijk voor haar zijn geweest de afgelopen weken. Daarna gaan we naar Piha, een kustplaatsje met zwart strand en een enorme rots op het strand, de Lion Rock. Er loopt een pad tot halverwege de rots. Laura en Tine gaan het pad en kijken uit over de zee, het strand en het dorpje. We lunchen in het dorp en daarna gaan we terug naar het hotel/appartement in Auckland waar we ook aan het begin van de week waren.
's Avonds gaan we eten in Elliot Stables, Laura kiest voor een Filipijns stoofpotje en Jasper en Tine voor taco's. Het is heel gezellig in een bijzondere omgeving. Na het eten lopen we terug naar het hotel om te Skypen met Lisette en haar toe te zingen voor haar verjaardag. Het was heel fijn om Lisette te zien en met haar te praten. Daarna gaat Laura terug naar huis.

1. Beppie:
    8 februari 2018
    Bijzonder om nu te weten waar Laura al die tijd heeft gewoond. Hebben jullie de gastvrouw gesproken en de meisjes met wie ze in het huis woonde?
  2. Tine:
    8 februari 2018
    Nee, we zijn niet in het huis geweest. De gastmoeder was net thuis na een operatie aan haar knie en dit was niet het moment om kennis met haar te maken.