Myrtle Beach

2 juli 2019 - Myrtle Beach, South Carolina, Verenigde Staten

Inmiddels zijn we aangekomen in Myrtle Beach, een badplaats aan de oostkust van Amerika. Na de brunch zondagochtend hebben we afscheid genomen van de familie en zijn we vertrokken. Het eerste halve uur van de reis waren we stil om alle indrukken van afgelopen weekend te verwerken. Het was heel bijzonder en fijn om alle neven en nichten te spreken. En het leuke is dat ze over 2 weken naar Nederland komen voor de bruiloft van Ubbo en Ingrid.

Het was een autorit als naar Zuid Europa: file ivm vakantiegangers, stilstaan vanwege hevige regenval, regelmatig langzaam rijden vanwege wegwerkzaamheden en een kijkersfile vanwege een brandende vrachtwagen aan de andere kant van de weg. De temperatuur varieert van 36 graden midden op de dag tot 21 graden tijdens de regen. Na een overnachting in Roanoke Rapids zijn we gisteren rond het middaguur aangekomen in Myrtle Beach. Het hotel heeft een mooi zwembad en ligt vlakbij het strand. Daar hebben we gisteren gebruik van gemaakt.

Gisteravond zijn we naar de Boardwalk van Myrtle Beach geweest, een soort permanente kermis aan het strand met attracties, heel veel restaurantjes, Candy shops, kiosken voor het plaatsen van henna tatoeages en souvenir winkeltjes. Er is ook een pier waarop iedereen aan het vissen was: opa’s met kleinkinderen, tieners, jonge gezinnen. Dat hadden we niet verwacht en was leuk om te zien.

Vandaag nog een dagje zwembad/strand, vanavond inpakken en morgen naar Atlanta rijden voor de terugreis naar Nederland. Dit is dan ook het laatste verslag van deze bijzondere en afwisselende reis. We hebben enorm genoten, heel veel gezien en gedaan en daardoor het idee dat we al weken onderweg zijn. Maar voor nu: veel liefs en tot snel in Nederland.

la quintasurestay plusbij elke afrit zijn wel 5 benzinestations en evenzoveel restaurant en hotels om wat te etenfullsizeoutput_afe7AIzRJ4qUSBC6rkQLK9S9FANa een lange autorit afkoelen in het zwembad6lky1gmaR9O9d255PE%1cghznbyltoTPa2SvQpPXaV2w%F7CvvOmTmWm44bzhdzhmwIMG_3596IMG_3582 IMG_3577kleine watersalamanderhagedisphjmoaQlS32NI%0DUtjBrwWe zijn vroeg, het is nog stil in het zwembad15W7zJ6tSma%s3j4JDmCVwStrand van Myrtle beachOok in ga het water in om af te koelen hotelIMG_3670Poseren in het zwembadIMG_3660xxfullsizeoutput_afe5hotel in myrtle beachHotel bij zonsondergangEven afkoelen in het zwembadIMG_3686avondwandeling strandIMG_3731

reis

1. Pa en ma:
    2 juli 2019
    Geweldig, wat hebben we genoten van de mooie foto's en met het dagelijkse reisverslag
    nog een fijne afsluiting en een voorspoedige reis naar huis