Feest

29 juni 2019 - Alexandria, Virginia, Verenigde Staten

Het feest begint om 18.00 uur. Het Thema is pretparken. Wij zaten met de neven en nichten aan de tafel Efteling. Er staat een tafel met naambordjes en snoepgoed klaar. We beginnen in de hal met het voorgerecht: nacho chips met dipsaus. We raken aan de praat met een cousin van Stacey. Hij vertelde dat hij een paar jaar geleden in Zuid-Limburg is geweest in verband met een herdenking van een neergestort vliegtuig in WO II waarin zijn (o)pa in zat. Ook heeft hij Margraten bezocht. Hij was diep onder de indruk van de gastvrijheid waarmee de Amerikanen werden onthaald en was zich niet bewust hoeveel impact WO II en de bevrijding nog steeds op de Nederlanders heeft.

Jasper en stacey

2019-06-29-Amanda-368

Onze tafelschikkingAan tafel

In de eetzaal is inmiddels een dj begonnen met het draaien van muziek. Als alle gasten aan tafel zitten wordt de familie Johnson om de beurt naar binnen geroepen en met luid gejuich ontvangen. Eerst Aleck en Stacey, daarna Robin en tenslotte Amanda.

De ouders van Bat Mitszwa komen als eerste onder luid gejuich naar binnenDan volgt  Robin 'het zusje van de Bat Mitszwa'De "bat Mitszwa" wordt naar binnen geroepen

2019-06-29-Amanda-513 (1)De Efteling tafel  vlnr: Tine, Cami Jasper, Mattheus, Stefanie, Robin, Cathy, Pieter, KyleHet is een fantastisch feest

Er was buffet met heerlijk Mexicaans eten en churros en bakjes suikerspin toe. Er werd gedanst, er werden foto's gemaakt voor een groene achtergrond. De kinderen deden spelletjes op de dansvloer en er was een slideshow met foto’s van Amanda.

Op het feest van Amanda4137704-s.jpg?1561900323

Tussendoor was de Candle Lighting Ceremonie. Amanda stond achter een tafel met 9 kaarsen. Door middel van gedichtjes riep ze een groep gasten naar voren om de kaarsen aan te steken. Als laatste Robin en allerlaatste Aleck en Stacey. Daarna bliezen ze met z'n vieren de kaarsen uit.

Aleck, Amanda, Robin en StaceyAmanda en RobinThe Candle lighting Ceremony2019-06-29-Amanda-745

Aan het eind van de avond gaat de familie om de beurt op een stoel de lucht in.

Amanda mag als eerst in de stoel de lucht inRobin in de stoel staceyaleck

Om 22.00 uur is het feest afgelopen, maar de datum voor het volgende feest staat al vast:

Het volgende feest is ....15 oktober 2022 Bat mitzvah van Robin.