Familie

28 juni 2019 - Arlington, Virginia, Verenigde Staten

Donderdagavond om 19.00 uur komen Aleck, Stacey, Amanda en Robin naar het hotel. We gaan eten bij restaurant Carlyle, het favoriete restaurant van Aleck. Het is erg leuk om elkaar weer te zien. We halen herinneringen op aan de weken dat zij in Nederland waren en in ons buurhuis logeerden. Daarna gaan we ( op verzoek van de bijna jarige Amanda) naar I-CE NY voor een bijzonder maar heerlijk ijsje. Het ijs wordt op een bevroren plaat uitgesmeerd, vervolgens opgerold en in een beker gedaan. Daarboven komen nog 2 verschillende toppings die je zelf mag uitkiezen. Het was een lekkere afsluiting van een gezellige avond.

Vrijdag hebben we een relaxdagje. We doen een was in de wasmachine en daarna gaan we naar Bugboys and Poets, het restaurant naast het hotel, voor een heerlijk ontbijt. Het is prachtig weer en daarom verbaast het ons dat er meer mensen binnen dan buiten zitten.

Na het ontbijt lopen we een rondje door de winkelstraat, hoewel .... er is bijna geen winkel te zien, er zijn alleen restaurants. Ondertussen krijgen we een appje van Menko. Zij zijn in het hotel aangekomen, hun kamer is nog niet klaar en dus komen ze met hun koffers naar onze kamer. We hebben even tijd om bij te praten, het lijkt of we ze vorige week nog gezien hebben ipv plaats van 4 jaar geleden. Als hun kamer klaar is (schuin tegenover onze kamer) spreken we af om later die middag de halve finale van het WK dames voetbal USA tegen Engeland te gaan kijken. We gaan naar met Cami en Matty naar Sportbar Dudleys Sport & Ale. Het is superdruk In de sportbar. De bar bestaat uit verschillende delen en er hangen zeker 40 tv’s aan de wanden. Normaal gesproken wordt er op een aantal tv’s voetbal uitgezonden, op andere honkbal, basketbal of iets dergelijks. Nu zendt elke tv voetbal uit, het geluid staat loeihard en samen met het gejoel van de bezoekers maakt dat ik in de rust terugga naar het hotel. Jasper blijft de 2e helft in de bar kijken.

Als Jasper terug is gaan we naar de supermarkt tegenover het hotel om avondeten te halen. Tot onze verrassing komen we daar Stefanie tegen. We lopen met haar mee naar het hotel om Pieter, Cathy en Kyle te begroeten. Ook Cathy en Kyle hebben we 4 jaar geleden voor het laatst gezien. Ze zijn erg veranderd: groot geworden maar ook minder verlegen. Het is bedtijd voor de kinderen en daarom spreken we af om morgen samen te ontbijten bij Bugboys and Poets.

Na het eten (in de hotelkamer dit keer) gaan we met Menko, Cami en Matty een frozen yoghurt halen bij Yogi Castle. Daarna maken we een wandeling langs de rivier en gaan vervolgens teug naar het hotel.

Highlights van Shirlingtonontbijt bij busboys and poetsPieter, Cathy, Tine, Stefanie, KyleTine, Stefanie, Cathy, Kyle, Jasper

Tine, Jasper, Menko, Cami, MattyDudlys sportsbarWachten op onze ijsjes bij I-CE NY.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sirp:
    30 juni 2019
    Wat leuk die foto's. Wat zijn de kinderen groot geworden.