Dag 21 Queenstown -> Auckland

16 februari 2018 - Hongkong International Airport, China

Vandaag is weer een reisdag. Als we zijn uitgecheckt, gaan we nog even Queenstown in om de laatste souvenirs te kopen. Daarna nemen we de bus naar het vliegveld. Om 13.00 uur vertrekt onze vlucht naar Auckland waar we 2 uur later aankomen. Het is erg druk op het vliegveld en bij de Skybus, de busverbinding tussen het vliegveld en de stad. We hebben geluk dat we als eerste mogen instappen en meekunnen. Aan het begin van Queenstreet, de ‘Dorpsstraat’ van Auckland, moeten we uitstappen en verder met de Shuttle bus naar het centrum. Dat verloopt allemaal erg chaotisch en het duurt lang. Uiteindelijk zijn we pas om 5 uur bij het hotel. De koffer die we 12 dagen geleden achterlieten staat er gelukkig nog. We pakken de eerste koffer in en gaan daarna naar de Night Market vlakbij het hotel. Het is een gezellig marktje met verschillende eettentjes en een aantal sieraden/telefoonhoesjes kraampjes. We lopen verder en gaan eten op een gezellig pleintje met een aantal restaurantjes. Daarna halen we een real fruit icecream op de Night Market. Dat is softijs dat wordt vermengd met vers fruit. Erg lekker! Daarna gaan we terug naar hotel en maken ons op voor ons laatste nachtje in Nieuw Zeeland.

1. Pa en ma:
    16 februari 2018
    We genieten ontzettend van kullie verslag en die prachtige foto'.Misschien zitten jullie al in het vliegtuig, ik vind dat een beetje moeilijk door dat tijdsverschil, maar in gedachten vliegen we met jullie mee. Heel goede reis alledrie en tot ziens in nederland.
  2. Marcella:
    Wat is t omgevlogen zeg......super om zo op afstand met jullie mee te mogen reizen.....goeie terugreis! X